Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

L'Oreal Infaillible Total Cover Palette // Review


Όπως πάρα πολλές γυναίκες, παλεύω κι εγώ κάθε μέρα να καλύψω όσο το δυνατόν πιο φυσικά τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου, τις κοκκινίλες στο πρόσωπό μου και τις ρυτίδες. Μια μέρα λοιπόν, βαριόμουν αφόρητα να βαφτώ, αλλά έπρεπε να πάω σε ένα σημαντικό ραντεβού. Η άρνησή μου να βαφτώ όμως ήταν πολύ ισχυρή, γεγονός που με έβαλε σε μια κατάσταση παρατεταμένης σύγχυσης, θα βαφτώ-δεν θα βαφτώ (προβλήματα που έχει αυτή, θα μου πείτε... καλύτερα τέτοια, παρά πιο σοβαρά, θα σας πω εγώ). Εκεί λοιπόν που "πάλευαν" η κοκέτα με την τεμπέλα ποια θα επικρατήσει, χτυπάει το κουδούνι. Ένα σακουλάκι από L'Oreal Paris! Χμμ, για να δούμε τι έχει μέσα (να ξεχάσουμε και το ντιμπέιτ).

Continue reading...

Yorum Gönder

0 Yorumlar